miercuri, august 31, 2011

Mi-era dor...

În sfârşit! Plouă! :)

Vine toamna. Îmi place toamna. Îmi place să ies din casă, sa nu-mi fie cald de să mă topesc, ca şi vara, să nu fie frig de să îngheţ, ca şi iarna, şi să nu fie plăcut da' plin de gângănii ca şi primăvara. Toamna e perfectă. Îmi place şi starea aia de melancolie care o ai de la copacii care se uscă şi încep să le cadă frunzele.

Mai mi-e dor de ceva. De prima zi de şcoală. Ăsta e primul an în care nu o să mai fie "prima zi de şcoală" pentru mine. Nelipsitele discursuri ale directoarei care erau la fel în fiecare an, încât la un moment dat începeai să te rogi să se termine o dată.

Mi s-a spus când eram mai tânăr, când ziceam că abia aştept să termin şcoala să nu mă mai întâlnesc cu profesori şi manuale, că o să-mi pară rău când o să mai cresc. N-am crezut. Uite că acuma le dau dreptate.
__________________________________________________________________________________

Un comentariu: