duminică, octombrie 16, 2011

Despre bloggeri

Hai să vă spun o chestie pe care am observat-o în ultima vreme. Voi fi scurt pentru că mor de somn, însă dacă îmi las ideea pe mâine, o uit.

Dacă cititorul nu e de acord cu bloggerul şi lasă un comentariu prin care îşi exprimă punctul lui de vedere, bagă argumente şi scrie şi corect în limba română, atunci începe distracţia. Următorul comentariu al autorului va fi un răspuns la comentariul "nemulţumitului" şi va suna în felul următor: "Nu ai înţeles nimic din ce am scris eu în articol! Eşti prost! Blah blah blah..." Am văzut chestiile astea la bloggeri puţin mai cunoscuţi (nu dau nume), cu câteva mii de vizitatori pe zi.
Doar să fiţi puţin atenţi şi vă puteţi distra şi voi. Asta în caz că nu sunteţi din cercul meu de prieteni care citesc un singur blog (pe al meu) ca să mă facă fericit că am vizitatori ...
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu