vineri, septembrie 16, 2011

A mânca cu ochii

Da, am o mică cacofonie în titlu. Da, am una şi în prima propoziţie din articol. Nu-mi pasă, pentru că articolul acesta nu se referă la cacofonii.

Mi s-a spus că mănânc cu ochii. Adică dacă ceva nu îmi place cum arată, nu mănânc acel "ceva". Mi se pare foarte logic.
Pe voi nu v-ar tenta mai mult să mâncaţi o prăjitură în forma de maşină sau mai ştiu eu ce, decât aceeaşi prăjitură, dar în formă de căcat.
Ce-i drept, uneori mai exagerez şi eu, adică aranjez sandwich-urile, le fac să arate cât mai bine, fac modele din ketchup chiar dacă, la final, vine cealaltă felie de pâine pusă peste şi se strică tot.

Aveţi şi voi apucături de-astea ?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu