duminică, septembrie 18, 2011

Muzica românească (partea a II-a)

Ok... Se pare că am fost înţeles greşit în articolul precedent. Sau poate m-am exprimat eu greşit.
Oricum, când am zis că muzica românească e de căcat, nu mă refeream la faptul că nu îmi place. Mă refeream la faptul că artiştii noştri se fac de căcat la live-uri ( lalofonie? :) ). Nu ştiu să cânte live deloc! Vocile lor sunt editate pe calculator până la Dumnezo. Da' măcar sună bine. Şi partea faină-i că dacă te-ai îndrăgostit de-o melodie, nu dispera! Următoarele 2-3 melodii scoase de la artistu' ăla / artista aia o să fie la fel.

Şi acum, un exemplu de muzică "live".



Chestia faină începe la 2:40
(via cocalari)

Bonusuri: La 3:20 se vede cum are laptopul oprit, iar la 3:21 o dansatoare cade de-şi zguduie silicoanele. Solistu' ăla, dacă tot nu cânta, putea să meargă s-o ajute pe fată. But the show must go on.
.
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu