luni, septembrie 12, 2011

Viaţa are prioritate

Să vedeţi fază. Vineri, o zi frumoasă de toamnă, termometru arăta că te caci pe tine de frig dacă mergi în tricou (nu l-am ascultat).
Eram la semafor. Aştept frumos să se facă verde ( aşa am fost învăţat :) ), se face verde şi trec.
Când ajung pe celălalt sens de circulaţie, o vacă, cu o mână pe telefon şi cealaltă în pizdă, vine (nu avea viteză, vreo 10 km/h, maxim) şi pune o frână de îi şi iese mâna din pizdă. Începe să gesticuleze cum că ce caut pe trecere şi putea să mă calce şi alte căcaturi. Eu, după ce am sărit un pic din faţa maşinii îi arăt, cu o faţă de aia relaxată, semaforul. Se uită, după care urlă "da' puteai să fii şi tu mai atent".

Booon.
Şi amu' vine subiectu' articolului. Poliţia română face campanii cu "Stop accidentelor, viaţa are prioritate" prin care pune panouri cu câţi morţi/răniţi au fost în accidente, pune poliţişti din carton pe stâlpuri şi alte căcaturi de astea.
Întrebarea mea e: "De ce nu împărţiţi hands-free-uri la şoferi?" Sau dacă eşti prins cu telefonul la ureche în timp ce eşti la volan, adio permis 3 luni. Simple as that.

sursă foto: Poliţia română
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu