luni, octombrie 31, 2011

Derbedeul! Să facă închisoare 30 de ani!

Titlu alternativ: ȘOCANT! Galamaz bătut cu bestialitate de un suporter drogat! VEZI VIDEO!

Fac o mică paranteză înainte să încep articolul: Horia Ivanovici mi se pare cel mai de căcat om din televiziune din țara asta.

Mă uitam aseară pe DigiSport, la Fanatik Show. Se discuta despre incidentul de pe stadion, cu suporterul care a intrat pe teren, i-a dat un pumn în ureche lui Galamaz și după aceea a fost călcat în picioare de jucători. În emisiune, prin telefon, era Gigi Becali. Și el, și Ivanovici discutau și acuzau. "Domnule Becali, 30 de ani de închisoare ar trebui să facă acest animal!" spuse Ivanovici. "Bine au făcut jucătorii că l-au lovit pe acel suporter." spunea Becali. Mie mi se pare de căcat fraza spusă de Becali. Ok, înțeleg că la oi îi dai în cap la unu' dacă ți-a furat oaia. E ochi pentru ochi și dinte pentru dinte. Da' noi avem pretenții de oameni educați și civilizați. Pe stadion erau și oameni de la securitate (nu, nu securiști) care puteau rezolva conflictul. Da' noi trebuie să arătăm cât suntem de „boși” și ne ajutăm unii pe alții.

Sfatul meu : Nu vă mai uitați la fotbal! E de căcat! Jucătorii sunt de căcat! Suporterii sunt de căcat (o parte, da' e de ajuns).

Apropo, mi se pare că Ivanovici îl cam linge în cur pe Becali. Părerea mea.


__________________________________________________________________________________

3 comentarii:

  1. Auzi la Gigi cica sa faca 30 de ani de puscarie, atata nu se ia nici pt omor

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte interesant tu bloggere care esti tu blogger ... nu ai nici 16 ani si tu ai blog in care te chinui sa folosesti niste cuvinte care te depasesc. pa

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari si tie Ivanovici (sau cine esti, ca nume nu stii sa lasi.) Imi plac astia ca tine, care-s cu gura mare dar lasa comentarii anonime.

    RăspundețiȘtergere