vineri, octombrie 07, 2011

Puritatea sunetului

Încep să scriu acest articol gândindu-mă la prima zi de şcoală.


Liceul teoretic „Nicolae Bălcescu” Cluj-Napoca. Acolo m-am aflat eu în prima zi de şcoală, pe 13 septembrie 1999. Ţin minte şi acum emoţiile care le aveam. Emoţia unui nou început. Din acea zi îmi amintesc doar emoţiile, deoarece s-a întâmplat acum mai bine de 12 ani. Ah. Mai e un lucru de care mai îmi aduc aminte. De sunetul frunzelor uscate care foşneau (pe atunci, pe la mijlocul lui septembrie frunzele erau deja uscate) , de zgomotul copiilor nerăbdădori (sau nu) de a începe şcoala şi de peisajul de toamnă care era în acea zi.

ASUS ar putea să-mi readucă aceste amintiri prin noile laptopuri N55 şi N75 datorită faptului că acestea au un ecran care redă imagini, filme pe un ecran cu rezoluţie Full HD, astfel că imagini ca aceasta vor fi văzute exact aşa cum trebuie să fie văzute.

De asemenea, noile laptopuri de la ASUS se „bucură” de tehnologia ASUS SonicMaster şi de „True-To-Life surround sound”, astfel că zgomotul din acest video îmi vor aduce şi mai mult aminte de toamnă şi de prima zi de şcoală.

Dacă vă interesează să cumpăraţi unul din noile laptopuri ASUS (N55 sau N75) luaţi aminte că acestea pot să rămână în stand-by până la 2 săptămâni (fără să fie conectate la o sursă de curent). Din dotări mai face parte şi o cameră de calitate HD care înregistrează la o calitate bună, chiar şi în condiţii de luminozitate scăzută. De asemenea camera înregistrează widescreen.

Alte caracteristici ar fi că are butoane speciale pentru muzică (redare, pauză etc.), are 2 sloturi de USB 3.0 (prin care se efectuează transferul de date de 10 ori mai rapid decât prin USB 2.0, care probabil majoritatea dintre voi aveţi la calculatoare) şi tehnologia „Quick charge”.

Despre design pot spune că este unul destul de simplist dar eficient.

Cu acest articol particip la prima etapă din SuperBlog 2011.
__________________________________________________________________________________