vineri, august 26, 2011

Horoscop

Am revenit, iubit popor. Cum de unde? Din vacanţa care mi-am luat-o. Cum adică nu v-am anunţat? Mă... gândeam că vă daţi seama singuri. Şi oricum, 2 săptămâni n-aţi murit fără mine. Sper.

Oricum. Fusăşi în Bulgaria, la mare. Vreme frumoasă, apa caldă, mâncarea ... meh.
Oricum, nu despre asta e vorba în articolul acesta. E vorba despre faptul că la televizor aveau un singur canal românesc: protv internaţional. Dacă eu aş fi un român plecat la muncă în altă ţară, m-aş sinucide după vre-un an de protv internaţional.
Programul e în felul următor: Ştiri : 7-10(Ştirile dimineţii) , 13-14 (Ştirile amiezii), 14-17(Ştirile dimineţii în reluare), 17-18 (Cunoscutele ştiri de la ora 5), 19-20:30 (Ştirile serii), 22:30-23:15 (Ştirile nopţii). Între aceste emisiuni de ştiri, mai băgau o emisiune făcută special pentru românii din străinătate, mai o emisiune/serial care la noi se difuza cu ani în urmă: "Om sărac, om bogat", "O-la-la" sau "Cu un pas înainte".

Buuuun. Şi jumate din zi erau numai ştirile dimineţii, inevitabil mai vedeam şi horoscopul. În doar câteva zile am văzut, însă de fiecare dată mi se părea cunoscut horoscopul. Evident, horoscopul se schimba la zodii. Am impresia că tanti Neti are cam 100 de texte pe care le amestecă aiurea şi le dă pe post în fiecare dimineaţă.
Partea proastă e că sunt oameni care chiar cred ce zice în horoscop. De exemplu la Rac: "Astăzi veţi pleca într-o excursie de 3 zile cu familia la mare". Să zicem că în ţară sunt 1 milion de raci. Înmulţit cu 3 (rac, soţie şi copil sau rac, soţ şi copil), asta înseamnă 3 milioane de turişti car vor petrece 3 zile la mare. Nu a avut Marea Neagră atâţia turişti tot anul, cât va avea în 3 zile.

Voi credeţi în horoscop?
__________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu