vineri, august 12, 2011

Orange are un sistem de căcat

Postu' ăsta aşteaptă să fie scris din 30 iulie 2011. Am zis că ar fii frumos din partea mea să-l scriu.

Totul porneşte de la opţiunea "Net mail" de la ei. Am activat-o acum 3 luni (sau ceva de genu') de la *100#. Totul bine şi frumos, folosesc opţiunea, megabiţii îmi ajung în fiecare lună, nicio problemă.

Problema intervine când vrei să-ţi dezactivezi opţiunea. Aici vine "căcatul" din titlu. De la *100# nu se poate dezactiva (Orange Self Care nu ştie că am opţiunea activată) şi pot doar să o activez din nou. Minunat. Următorul pas: sună la serviciul clienţi. Bine. Sun, mă plimb pe acolo prin meniul lor, ascult vocea suavă a lui tanti de acolo şi într-un final aleg să mă transfere la un operator. "Prin efectuarea acestui apel sunteţi de acord ca această convorbire să fie înregistrată şi bla bla bla". Ok, sunt de acord.
Sună, răspunde o tanti:

"Bună ziua, sunt Sfkdgdh Dghfhku (de fiecare dată când se prezintă un reprezentant de la Orange parcă are mămăligă în gură şi nu i se înţelege numele). Cu ce vă pot ajuta?"

"Bună ziua , mă numesc ...... Aş dori să dezactivez opţiunea Net Mail de pe acest număr."

"Sigur că da, sunteţi titularul de contract?"


"Nu."

"Este prin apropiere?"

"Nu."

"Am să vă rog să revină titularul de contract cu un apel, altfel nu vă pot dezactiva opţiunea"

"Ok, mulţumesc, o zi bună."

"O zi bună să aveţi şi dumneavoastră."


Recapitulare:
Ca să activezi opţiunea poţi să o activezi oricine ai fii. Dacă vrei să o dezactivezi, nu poţi. Trebuie neapărat titularul contractului. Orange e de căcat, bani ia de la oricine, da' dacă nu mai vrei un serviciu de la ei trebuie neapărat un anumit om.
__________________________________________________________________________________

Un comentariu: